Turizm şirketleri nereye şikayet edilir?
Kültür ve Turizm Bakanlığı İletişim Merkezi, görev tanımı gereği, ihtiyaç duyulması halinde yurt içinde “176”, yurt dışında ise “+90 312 176 11 22” numaralı telefondan, ilgili tüm taraflara 7/24 kesintisiz hizmet vermektedir.
Obilet nasıl şikayet edilir?
Obilet’in iletişim kanalları; seçenekler arasında Obilet müşteri hizmetlerini aramak, canlı destek hattını kullanmak ve talep formunu doldurmak yer almaktadır. Obilet şikayetlerinizi ve yorumlarınızı hem şirket hem de sitemizdeki diğer tüketicilerle paylaşabilirsiniz.
Otobüs geç kalırsa ne olur?
Seyahat, yolcu için makul olmayan bir süre gecikirse, yolcu sözleşmeden dönebilir ve ödenen ücreti ve tazminatı talep edebilir. Yolcu gecikmeye rağmen seyahate başlamışsa, yalnızca gecikmeden kaynaklanan zararın tazminini talep edebilir.
Otobüs kaç dakika bekler?
6.
Otobüs firmalarını kime şikayet edebilirim?
Alo 176 İletişim Merkezi’nde Kültür ve Turizm Bakanlığı mevzuatında yer alan tüm konular hakkında bilgi alabilirsiniz. Gerektiğinde İletişim Merkezi personeli geri bildirimde bulunabilir.
Turizm işletmelerini kim denetler?
Turizm yatırım ve işletmelerinin denetimi Bakanlık kontrolörleri veya Bakan tarafından görevlendirilen Bakanlık müfettişleri tarafından yapılır.
Kamil Koç nereye şikayet edilir?
Çağrı Merkezi: 444 0 562 (7/24 hizmetinizdeyiz) WhatsApp: 0 530 917 19 26 (08:00 – 24:00 saatleri arasında hizmetinizdeyiz) Daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var?
Obilet sahibi kim?
Online seyahat turizminin en önemli markalarından birinin kurucuları Ali Yılmaz (Endüstri Mühendisliği 2012) ve Yiğit Gürocak (Endüstri Mühendisliği 2014) ile girişimcilik hikayelerini konuştuk.
0 850 532 62 58 kimdir?
Obilet 08505326258 Şikayetler – Şikayetler var.
Kamil Koç kaç saatte bir mola veriyor?
Yasa gereği uzun mesafeli sefer yapan otobüs ve ticari araçların her 4,5 saatte bir mola vermesi gerekiyor.
Otobüs geç kalan yolcuyu beklemek zorunda mı?
Bu nedenle otobüse geç kalmanız durumunda şirketin sizi beklemesi maalesef mümkün değildir. Yolcuların otobüs yolculuklarına zamanında varabilmeleri için hareket saatinden en az 15 dakika önce otobüs durağına gelmeleri önemlidir.
Bir otobüs ayda ne kadar kazanır 2024?
Verilere göre 2024 yılı itibariyle Otobüs Asistanı ortalama aylık 31.300 TL maaş alacak. Otobüs Asistanı 2024 yılında en düşük maaşı 20.100 TL alırken, en yüksek maaşı 49.100 TL olacak. Önceki yıllara bakacak olursak Temmuz 2023’te Otobüs Asistanı ortalama pozisyonu 22’dir.
Otobüs firmalarını kim denetler?
Türkiye Otobüs Şoförleri Derneği (TOFED) Başkanı Mehmet ERDOĞAN: Denetim, Trafik Emniyeti Genel Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılıyor. Otobüslerimiz, otogardan ayrılmadan önce araç tescil kartını, sigortayı, takometreyi ve çıkış belgelerini toplayıp polise teslim ediyor.
Otobüs gelmiyor nereyi aramalıyım?
Capital 153 | Akıllı çözümler.
Şehirler arası otobüs bekler mi?
Şehirlerarası sefer yapan otobüslerin, geç kalan yolcuyu beklememesi için, belirlenen hareket saatinde otogarda kendilerine ayrılmış peronlardan hareket etmeleri gerekiyor.
Bir şirketi nasıl şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
Kamil Koçu’yu nereye şikayet edebilirim?
Çağrı Merkezi: 444 0 562 (7/24 hizmetinizdeyiz) WhatsApp: 0 530 917 19 26 (08:00 – 24:00 saatleri arasında hizmetinizdeyiz)
Tur şirketleri hangi bakanlığa bağlıdır?
Oteller, seyahat acenteleri ve tur rehberleri dahil olmak üzere turizm sektöründeki tüm kuruluşlar Türkiye Cumhuriyeti’nde kayıtlıdır. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın gözetimi ve denetimi altındadır.
Tursab şikayet nasıl yapılır?
Seyahat acentesi ile ilgili şikâyetinizi e-posta yoluyla iletmek istiyorsanız .tr e-posta adresini kullanabilir veya posta adresimiz olan Dikilitaş Mahallesi, Aşık Kerem Sokak, No:40, Fulya/Beşiktaş, İSTANBUL adresine gönderebilirsiniz.