153 hangi şikayetlere bakar?
153. Hat, ülkedeki tüm şehirlerdeki vatandaşlara kamu işlerinde yardım sağlar. “Beyaz Masa” olarak da adlandırılan bu departman, şehrin Büyükşehir Belediyesi çerçevesinde destek sağlar.
153 ne durumlarda aranır?
153 numarası vatandaşların yaşadıkları şehirle ilgili işlemleri için aradıkları numaradır. Belediyeye bağlı Beyaz Masa adı verilen birimlere bağlı 153 numarasını arayarak bilgi, şikayet, öneri ve sorularını iletebilirler.
153 numarası ne işe yarıyor?
Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı’na bağlı bu birim, kent sakinlerinin her türlü şikâyet, istek ve görüşlerini iletebilecekleri, kendilerine ulaşan görüş ve istekleri değerlendirerek 7/24 hizmet vererek çözüm üretmek ve sunulan hizmetleri daha etkin hale getirmeyi amaçlamaktadır.
Beyaz masaya şikayet nasıl yapılır?
Görüşlerini Alo Çağrı Merkezimiz, 153 veya .tr mail adresimiz, Beyazmasa.ardesen.bel.tr internet sitemiz, akıllı telefonlar için geliştirilen uygulamamız, Beyaz Masa, tren istasyonlarındaki dilek ve şikayet kutuları ve sosyal medya kanallarımız aracılığıyla bizimle paylaşabilirler.
153 hangi hizmetleri veriyor?
21 Eylül 2024’te gözden geçirilen kararlı sürüm gösterilmektedir. Hala gözden geçirilmesi gereken bir değişiklik var. Beyaz Masa, Çözüm Merkezi veya Alo 153, Türkiye genelindeki belediyeler tarafından kullanılan bir talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.
Beyaz masa neyle ilgileniyor?
Yoğunluğun fazla olduğu bölgelerde kullanılan Mobil Beyaz Masa aracı, vatandaşlardan gelen her türlü soru, istek, öneri ve şikayete net ve anlaşılır bir şekilde yanıt vermek ve vatandaşa yardımcı olmak amacıyla kuruldu.
153 hangi saatlerde hizmet veriyor?
Capital 153 | Akıllı çözümler. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz.
Belediyelerde beyaz masa ne iş yapar?
Beyaz Masa, belediyeye telefonla veya şahsen, sözlü veya yazılı olarak ulaşan vatandaşların talep, şikâyet ve görüşlerini dinleyen ve hızlı bir şekilde çözümlenmesi için ilgili birimlere ileten belediye bünyesindeki bir birimdir.
153’e nasıl şikayet edilir?
Veri talepleri hariç olmak üzere talep ve şikayetlerinizi 552 153 00 34 numaralı WhatsApp hattımız / İstanbul Seni Canlı Destek Uygulaması veya Alo 153 Çözüm Merkezimiz üzerinden 7 gün 24 saat iletebilirsiniz.
153 mavi masa nedir?
İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor. İstek, şikayet ve önerileri dinleyip anında çözüm üreten “153 Mavi Masa”, yenilenen yüzüyle başkent halkına 7 gün 24 saat hizmet veriyor.
153 yardım başvurusu nasıl yapılır?
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü bünyesinde ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın başvuruları sadece ALO 153 üzerinden alınıyordu. Artık mobil telefonlarınız, tabletleriniz ve bilgisayarlarınızdan istediğiniz zaman, istediğiniz yerden başvurularınızı yapabilir, başvurularınızı takip edebilirsiniz.
153 WhatsApp hattı var mı?
WhatsApp iletişim telefonumuz 0(312) 153 00 00 WhatsApp iletişim telefonumuzdan bize istek, şikayet ve önerilerinizi iletebilirsiniz.
Beyaz masaya nasıl ulaşabilirim?
ALO 153 Beyaz Masa Çağrı Merkezi ve Çözüm Masası ekiplerimiz İstanbulluların 7 gün 24 saat hizmetinde…
153 bizi neden arar?
Bu numaradan aranmanızın birkaç nedeni olabilir: Borç bilgisi: Borçlarınızla ilgili bilgi almak için aranabilirsiniz. Borç çözümü şunları sunar: KGF’nin Beyaz Masa departmanı, borç sorunlarınızı çözmenize yardımcı olmak için çeşitli destek seçenekleri sunar.
Çöp ev için nereye başvurulur?
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı, vatandaşlarla kişisel iletişim kurmak amacıyla 2013 yılında Alo 181 Çağrı Merkezi’ni faaliyete geçirdi. Bakanlığımız, Çevre ve Şehircilik Vizyonu 2023 ve yaşam kalitesini iyileştirmek için İnsan-Çevre İlkesi çerçevesinde Alo 181 aracılığıyla vatandaşlara haftanın 7 günü, günde 24 saat hizmet vermektedir.
Hangi konular belediyeye şikayet edilir?
Çağrı Merkezinin Çalışma Alanı Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bilgilerini Alo 181’e iletebiliyor.
153 hangi saatlerde hizmet veriyor?
Capital 153 | Akıllı çözümler. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz. Sizi günün her saati dinliyoruz ve sermaye için çözümler geliştiriyoruz.
Belediyeyi hangi kuruma şikayet edebilirim?
İçişleri Bakanlığı – Belediye Bilgi Sistemi’nden şikayet başvurusu. Bu hizmeti kullanmak için, aşağıda listelenen kimlik doğrulama yöntemlerinden sizin için uygun olan birini kullanarak sisteme giriş yapmalısınız.
Mahalle şikayetleri nereye yapılır?
Bakanlığın mevzuatına ilişkin konularda çağrı merkezi, konu ne olursa olsun vatandaşların memnuniyetini sağlamakta ve 24 saat hizmet vermektedir. Alo 181 Çağrı Merkezi’nin 2014 yılının ilk 11 ayında kurulduğu günden bu yana 160.000 547 çağrı aldığı ve günlük 700-750 çağrıya cevap verildiği öğrenildi.